Maturalne Trimino - Zakupy i usługi

Jakiś czas temu usłyszałam o świetnym narzędziu do generowania Trimino (to taka odmiana Domino). Szczegółowo pisze o nim Sylwia, autorka bloga one-to-one. Możecie przeczytać jej wpis TUTAJ. Bardzo dokładnie opisuje sposób generowania gier. Polecam również gry stworzone przez Karinę i zamieszczone na blogu Sophia Języki Obce - TUTAJ. Ja przygotowałam 4 zestawy oparte na słownictwie z działu Zakupy i usługi z Repetytorium dla uczniów liceów i techników, poziom rozszerzony wydawnictwa Macmillan. Częstujcie się :) Pliki do pobrania TUTAJ. Niestety, już po wygenerowaniu plików, zorientowałam się, że niektóre polskie znaki zamieniły sie w kratki.  Trzeba uważać dobierając czcionkę. Pliki już poprawiłam i wszystkie znaki są widoczne.

Zakupy i usługi - pliki

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

WYJAZD EDUKACYJNY DO WIELKIEJ BRYTANII

Maturalne Trimino - Podróżowanie i turystyka